چگونه به کاهش کراتینین 6.8 در دیابت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش کراتینین 6.8 در دیابت

کراتینین سرم 6.8 از mg / dl به معنی کلیه به شدت از دیابت آسیب دیده است، یا نوع 1 و 2. برای جلوگیری از نارسایی انتهایی کلیه مرحله، بیماران باید درمانهای موثر برای مدیریت مشکلات بهداشتی خود را. چه روش های درمانی برای کاهش کراتینین 6.8 مفید است؟

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی و سطح کراتینین بالا، برنامه درمانی خود را باید از کل حفظ سطح قند خون آغاز خواهد شد. دلیل این است که مشکل کلیوی و عوارض مربوط به کلیه ها توسط سطح قند خون بالا ایجاد می شود. برای حفظ سطح قند خون، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی بدون قند را دنبال و داروهای دیابتی درست کنند.

زبان عمومی، بیماران دیابتی مبتلا به کراتینین 6.8 هنوز هم نیازی به انجام دیالیز، به طوری که آنها پیشنهاد به برداشتن برخی از درمان های جایگزین برای مدیریت مشکل کلیوی و کاهش سطح کراتینین بالا را دارند. یکی از متداولترین پزشکی کراتینین کاهش ketosteril است، زیرا می تواند نیاز به اسیدهای animo ضروری و تولید محصولات و سموم دفع زباله را کاهش دهد.

برای مدیریت علائم و عوارض بیماران، آنها باید برخی از روش های درمانی را برای مدیریت وضعیت بیماری خود و سطح پایین تر کراتینین بالا. با توجه به اثرات درمانی، آنها را به سه نوع تقسیم شده است.

داغ فشرده سازی درمانی و پا حمام: این دو درمان با تمرکز بر افزایش مقدار دفعی کلیه، بنابراین به عنوان برای از بین بردن مواد مضر بیشتری از جمله کراتینین.

دارو حمام: در این روش درمانی می تواند مقدار دفعی پوست و عرق کردن سریع، بنابراین کراتینین بیشتر می تواند خارج از بدن از طریق پوست را افزایش دهد.

انما درمانی: این است که قادر به افزایش مقدار دفعی روده دستگاه است، پس از آن درمان های جایگزین دیگری برای کاهش کراتینین بالا 6.8 برای بیماران دیابتی است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: